پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3758
-
الف
+

پل دانو «زندگی وحشی» را کارگردانی می‌کند

پل دانو، بازیگر جوان سینمای آمریکا با ساخت فیلم «زندگی وحشی» پا به عرصه کارگردانی می‌گذارد.

پل دانو، بازیگر جوان سینمای آمریکا قصد دارد با ساخت فیلم «زندگی وحشی» پا به عرصه کارگردانی بگذارد.

فیلم «زندگی وحشی» (Wildlife) را شرکت جون پیکچرز تولید می‌کند و جیک جیلنهال و کری مولیگان نقش‌های اصلی آن را بازی می‌کنند. فیلم بر اساس رُمانی از ریچارد فورد ساخته می‌شود و ماجراها را از دیدگاه یک پسر نوجوان شرح می‌دهد که شاهد فروپاشی تدریجی زندگی زناشویی پدر و مادرش است و از این بابت رنج می‌برد.

 اندرو دانکن یکی از سران جون پیکچرز هفته پیش گفت: آنچه فیلم جدید ما به اثبات می‌رساند، این است که پل دانو اضافه بر توان بازیگری یک قصه‌گوی قوی نیز هست. همکاری با او و بازیگران برگزیده وی، یک افتخار برای ما است.

در امر نوشتن سناریو زوکازان هم به کمک دانو آمده است و دانو در این باره می‌گوید: از هر ایده تازه‌ای باید در این ارتباط استقبال کرد و من به محض خواندن رُمان ریچارد فورد هم احساس کردم چیزی پیش روی من است که می‌توان آن را بسط داد و به سطوح سینمایی لازم رساند. من همیشه به فیلم‌های خانوادگی و اجتماعی علاقه زیادی داشته‌ام و داستان فورد چیزی از همین قماش است. حضور و کمک جیلنهال و مولیگان به ما نیز سبب می‌شود سطح کار ما و مفهوم‌رسانی فیلم ما به درجاتی بالاتر برسد و من از بابت حضور آنها در پروژه‌ام بسیار مسرورم.

شایان ذکر است که در حال حاضر فیلم موفق دیگری با حضور جیک جیلنهال به نام «حیوانات شبانه» در غرب در حال اکران است و او هم‌اینک مشغول بازی در فیلم «زندگی» برای استودیوی اسکای دنس است.

ب س / س م

نظر شما
ارسال نظر